čtvrtek 21. prosince 2017

Řasenka, která se skutečně neobtiskává!

Krásný den krásky.
Jak už jsem se zmínila dříve v "řasenkových! článcích, největším oříškem pro nalezení toho pravého produktu, pro mě byla řasenka. Vyzkoušela jsem řasenky všech cenových kategorií, jak můžete ostatně vidět na blogu pod štítkem řasenky. A i když jsem Pupa, Lancome a Maybelline, na které zde můžete najít kladné recenze, vyhodnotila jako přijatelné, nevzdala sjem hledání té ideální. Ta by podle mě měla být skutečně nerozmazávací a neobtiskávací. 
A.....tramtadadá....mám ji!
Je to řasenka High Impact Curling Mascara, která je cenvě mezi Pupou a Lancomkou, stojí okolo 600,-Kč. Její zvláštností je to, že se neodličuje běžnými odličovači, dokonce ani dvufázovým odličovačem nebo olejem neuspějete. Řasenku odlíčíte pomocí teplé vody. 
Doporučila mi ji kamarádka kamarádky kamarádky, znáte to. Nejdřív jsem moc neměla důvěru. Ale používám ji už 3 měsíce a vážně jsem spokojená. 
Řasenka má zahnutý kartáček, na který jsem si musela zvyknout. Nejednou jsem si rozmazala řasenku okolo očí, znáte, když člověk spěchá, je to hned. Ale za ten efekt, který na řasách udělá, mi ta snaha stojí.

Řasy krásně zvýrazní, zahustí, prodlouží a natočí. Po použití jsou řady jako by obalené barvou. A výdrž je neskutečná. Ráno nalíčíte a dokud neodlíčíte teplou vodou, drží jako přibitá. Ve větru, dešti, horku, vlhku.... prostě bez chyby. Žádné šmouhy pod očima, žádná stopa po slzách, když mi ve větru někdy slzí oči.... 
Je to nejlepší řasenka, jakou jsem mohla najít. 
Protože bojuji se zahnutým kartáčkem, říkala jsem si, že příště vyzkouším jiný typ. Líbí se mi novinka od této značky, kde si pomocí pootočení na obal nastavíte, kolik barvy chcete nanést a jak dramatický má být efekt. A nebo řasenka s velmi jemným rovným kartáčkem, se kterým bude určitě jedodušší manipulace. I tyto řasenky mají stejnou technologii a odličují se pouze teplou vodou. 

Jestli vás trápí obavy z rozmazaných černých kruhů pod očima, neváhejte a zkuste tuhe řasenku. Určitě si ji zamilujete tak, jako já. 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat