sobota 4. března 2017

Nejlepší krémy na ruce

Mezi mé nejoblíbenější krémy na ruce patří bez pochyby L´OCCITANE En Provence, který jsem před několika lety dostala od kolegyně a kamarádky. Hned jsem se zamilovala a mám už několikáté balení. A jen tak mě neomrzí.




Po nanesení malého množství se krém krásně vstřebá a nezanechá na rukách nepříjemně mastný dojem, ale dojem jemné a opečované pokožky. A k tomu překrásně voní. A to ve všech variantách vůní, které jsem vyzkoušela.
Cena je 220,- Kč za 10ml.

Nedávno jsem dostala krém na ruce od Manufaktury se solí z Mrtvého moře, který mi svými vlastnostmi pocity po nanesení velice připomíná krém od L´OCCITANE. A voní minimálně stejně krásně. Jen tedy, abych byla upřimná, pocit zjemnění a zvláčnění pokožky rukou není tak dokonalý a dlouhodobý, jako u L´OCCITANE.
Cena je 149,- Kč za 75 ml.
Rozdíl v pořizovací ceně vzhledem k množství nejspíš vysvětluje, proč L´OCCITANE je pro mě i nadále tím nej. Oba dva krémy obsahují bambucké máslo, v L´OCCITANE krému slibují 20%, o podíle bambuckého másla v krému od Manufaktury jsem se nedočetla. Manufaktura mě i přes to velice mile překvapila a jestli nemáte problém s mazáním rukou častěji během dne, určitě doporučuji. 

Žádné komentáře:

Okomentovat