pondělí 10. dubna 2017

Estee Lauder Double Wear Brush-on Glow BB - recenze

S prvními jarními paprsky slunce se moje přes zimu bledá pleť proměnila v o něco méně bledou, a tak přišel čas na koupi tmavšího odstínu makeupu. No a protože jsem konečně objevila makeup, který splňuje vše, co od něj čekám (v rámci možností), vydala jsem se opět pro legendární ELDW, tentokrát odstín 2N1, který by pro mě mohl být na léto tím pravým. Recenzi na tento makeup najdete zde.




No a protože jsem se vydala na nákup během Shopping Fever víkendu, kdy byla ve většině parfumerií sleva 20%, tak jsem neodolala, koupila si také korektorové rozjasňující pero z této řady, na které se pějí ódy a já o něm přemýšlím už neskutečně dlouho. Je jím Double Wear Brush-on Glow BB, který slibuje krytí nedokonalostí, rozjasnění, výdrž 8 hodin a to vše s jednoduchou aplikací pomocí štětečku. Jak dopadl v mém testíku?
Korektor jsem nanesla pod oči po aplikaci makeupu ELDW. Kruhy pod očima hezky zakryl a skutečně rozjasnil pohled. Po lehkém rozetření do ztracena dokonale splynul s podkladem. Za celý den mi nezalézal do vrásek, nijak je nezvýrazňoval, ani pleť nevysušoval, jako některé korektory, které jsem vyzkoušela. Ani přes mé jarní obvyklé problémy se slzením očí nikam neodešel, ale večer jsem odlíčila to, co jsem na pleť ráno nanesla. S přehledem splnil svých slibovaných 8 hodin (ano, dnes jsem se líčila pozdě...).

Jsem ráda, že jsem se rozhodla ho vyzkoušet, protože to vypadá, že splňuje vše, co o něm tvrdí výrobce. S výběrem odstínu mi pomohla slečna asistentka od EL a společně jsme pro oblast pod očima vybraly odstín 1C Light. Pokoušela jsem se vám vyfotit swatch, ale korektor na fotografiích nebyl vidět, ať jsem dělala, co jsem dělala. Zanechává krásný jemňoučce shimmerový efekt na dokonalém mateném základu.

Milým překvapením pro mě byl dáreček k nákupu v podobě toaletní taštičky se dvěma miniaturami a jednou rtěnkou v plné velikosti. Netušila jsem, že tato akce platí i v parfumerii. Myslela jsem, že pouze v buticích Estee Lauder.
Jedná se o rtěnku Pure Color Envy, 420, Rebellious Rose, Sculpting Lipstick.
Na první pohled jsem si říkala, že barva rtěnky nebude můj šálek kávy. Ale protože jsem zvědavka zvědavá, která musí všechno hned vyzkoušet, tak jsem po vyfocení (ha ha ha, samozřejmě, že bojuji sama se sebou, abych produkt nejdřív vyfotila a zkoušela až pak....) rtěnku musela vyzkoušet. Wau! Jsem spokojená maximálně. Rtěnka je velice příjemná na rtech po celou dobu. Bez probémů mi vydržela 4 hodiny v perfektním stavu, kdybych nejedla, vydržela by asi i déle. Ani při absenci konturky se rtěnka nerozpíjí, což bývá u výrazných odstínů problém. I po odlíčení jsou rty jemné, žádné šupinkování. Horký favorit na koupi dalšího odstínu. Určitě za tu cenu stojí! Nečekala jsem to, ale moc se mi líbí. Posuďte samy - co jí říkáte?
Líčení: ELDW odstín 2N1, ELDW Brush-on Glow BB 1C Light, oční stíny z paletky Freedom (článek tady), řasenka Sephora Outrageous Volume, pomáda na obočí Pupa (článek zde a ano, opět mi udělala na fotce nepěknou barvu do zrzava, přičemž ve skutečnosti jde o krásnou hnědou barvu), sypký pudr Dermacol, tvářenka Too Faced a konturovací pudry z paletky od Makeup Revolution (recenze zde), rtěnka Estee Lauder Puse Color Envy.
Poznámka na závěr: Fotografie pořízena odpoledne, asi 6 hodin po nalíčení; pouze rtěnka je čerstvá. Pokud by se vám zdálo, že makeup dost nekryje, protože mi prosvítají pihy, tak musím uvést, že na běžné denní líčení používám pouze jednu skutečně velice jemnou vrstvu makeupu. Mám vyzkoušeno, že slaboučká vrstva pro denní líčení stačí. Pokud mě čeká nějaká významnější událost, tak dám makeupu o maličko více. Když chci dokonalé večerní líčení, aplikuji dvě slabé vrstvy, protože tento makeup jde skvěle vrstvit. Pak už neprosvítá vůbec nic a pleť vypadá jako po photoshopu - prostě dokonale.

Jak jste si užily nákupy se shopping fever vy???

Žádné komentáře:

Okomentovat