pátek 28. dubna 2017

Kosmetika L´OCCITANE, nejen vlasová...

Znáte francouzskou  značku kosmetiky L´Occitane En Provence? Já jsem před několika lety dostala od kamarádky jejich šampon a kondicionér a byla to láska na první pohled. 
Bohužel právě ten šampon se mi nepodařilo sehnat znovu, je stále vyprodaný, a tak jsem vyzkoušela další druhy z této řady (pro objem, proti lupům, pro barvené vlasy...). A se všemi jsem byla maximálně spokojená. 

Díky genům se můžu pyšnit zdravými, hustými, pevnými a lesklými vlasy, o něž není třeba přehnaně pečovat. I přes to však umím ocenit kvalitní šampon, protože se mi vlasy celkem rychle mastí. A právě šampony od L´Occitane jsou tím, k čemu se vždy s důvěrou vracím. 
Zjistila jsem, že mi nevyhovuje používat dlouhodobě jen jeden šampon. A tak mám vždy připravené alespoň dva na střídání. A jedním z nich je  vždy L´Occitane - a i ty ráda střídám. Pokaždé si koupím jiný, protože ten první, revitalizační, bývá tradičně vyprodaný.
Šampony neobsahují silikony, jsou obohaceny o přírodní extrakty a esenciální oleje. Po jejich použití jsou vlasy pevnější, zdravější, bohatší na objem a lesklejší. A to podotýkám, že s mými zdravými vlasy se takového efektu dočkám málokdy a to už musí být něco, že vidím větší objem!
Kromě řady v kulatých lahvičkách s 5ti oleji jsem zkusila také šampon Verbena Citrus, a teda ta vůně je vážně dokonalá a ve vlasech vydrží neuvěřitelně dlouho. Ostatně celá řada Verbena Citrus je povedená a na léto ji vždy musím mít. Sprchový gel je velice příjemný a pokožka po něm není vysušená, ale naopak jemná a hydratovaná. Když navrch použijete také tělové mléko z této řady, které je velice příjemné a rychle se vstřebává, ačkoliv zanechá příjemný pocit na pleti na dlouho, bude vás tato ohromující vůně provázet po dlouhé hodiny. Navíc výrobcem slibovaný chladivý a osvěžující efekt se vážně koná!
Složení šamponu proti lupům, který jsem si koupila nedávno jsem vám nafotila, abyste měly představu, co můžete očekávat:
Obchody L´Occitane mám velice ráda. Mají tam krásné věci a nejraději bych doma měla prostě všechno. Ačkoliv nejsem příznivcem "věrnostních, zákaznických a jiných kartiček", tak kartičku L´Occitane mám a všem vřele doporučuji vám všem. Při registraci dostanete k prvnímu nákupu nad určitou hodnotu (což zde skutečně není problém, protože kosmetika je kvalitní a za svou cenu opravdu stojí, protože vydrží neskutečně dlouho) dostanete milý dáreček. Já jsem dostala set miniatur šamponu, kondicionéru, tělového mléka a krému na ruce tuším. Ale L´Occitane na své zákazníky nezapomíná ani potom. Jako člen máte zvýhodněný nákup i v den narozenin a také mají akce v průběhu roku. Milým překvapením pro mě bylo, že jsem se s nákupem šamponu trefila zrovna do nějaké akce a dostala jsem jako dárek cestovní balení těového mléka s bambuckým máslem, které je, jak jinak, skvělé. 
V neposlední řadě bych ráda zmínila, že L´Occitane nabízí širokou škálu svých produktů také v miniaturním cestovním balení, které na cestování prostě musíte mít. Ačkoliv se jedná o malé balení, tak stejně jako produkty v plné velikosti, vydrží dlouho, protože spotřeba je oproti jiným značkám minimální. Šampony, sprchové gely, tělová mléka i krém na ruce jsou velice hutné a koncentrované, takže stačí opravdu maličko. Pozor, když jsem napsala hutné, mám na mysli velice "vydatné", v žádném případě ne mastné nebo nepříjemné. Naopak, vše, co jsem až dosud vyzkoušela, se používá velice příjemně a pleť i vlasy jsou zdravější, vyživenější, hydratovanější.
Pokud vám chybí recenze na jejich kondicionéry, tak je to tím, že já v posledních letech nemám ke kondicionérům vlastně nijaký vztah. Někdy použiji, jindy ne, ale když už, tak pouze do konečků vlasů, protože jinak to mým vlasům nesvědčí. Obvykle mi stačí zvolit správný šampon a pak do vlhkých vasů trocha kokosového nebo arganového oleje (do délek a konečků) a je to tak akorát. Takže ano, kondicionérů jsem také několik zkusila, ale nijak jsem jim nepropadla, protože nejsou pro mé vlasy nutné.

A na závěr jeden tip - pokud vás kosmetika L´Occitane zaujala a chtěli byste ji vyzkoušet, ale nechce se vám platit plná cena, rozběhněte se do nejbližšího novinového stánku, kde najdete jako dáreček ke Dni matek najdete u časopisu Harper´s Bazaar miniaturu tělového mléka, které je na fotografii se zajíčkem, a také sprchového gelu ze stejné řady. A když už tam budete, mrkněte i na další časopisy, protože dárečků nadete více ;o)

Přejí vám krásný prodloužený víkend, snad se nám počasí umoudří, v neděli nás neupálí a v pondělí všechny vyrazíme pod třešňový květ pro polibek, abychom neuschly.

Žádné komentáře:

Okomentovat