středa 12. dubna 2017

Tužka na rty Pupa

Krásný den vám všem!

Moje nadšení z kosmetiky značky Pupa Milano nekončí. Jedním z produktů, které mě zaujaly, je tužka na rty, kterou můžete použít jako klasickou konturovací tužku, ale díky integrovanému pěnovému aplikátoru také pro vykreslení celých rtů místo rtěnky. 
Samozřejmě, že použití konturovací tužky na celé rty není nic převratného a všechny ho známe. Pupa však obohatila svoje konturovací tužky o pěnový aplikátor, který se postará o rovnoměrné nanesení barvy po celé ploše rtů a krásný hedvábný vzhled. 

 Nalevo je čára nanesená pouze hrotem tužky, napravo pak rozmazaná aplikátorem.
Velice praktické mi přijde víčko nejen na straně hrotu tužky, ale také na pěnový aplikátor. Kdo by stál o umazané šminky při přenášení v kosmetické taštičce?
Tento odstín jsem si vybrala proto, že nejvíce odpovídá barvě mých rtů a můžu konturku použít ke konturování různých barev rtěnky, protože splyne s mou přirozenou barvou rtů. Velice často ji však používám místo rtěnky, protože dodá rtům krásný jemný vzhled, do kterého jsem se zamilovala. Pravdou ovšem je, že když si člověk nanese na rty suchou tužku místo pomády, balzámu nebo hydratační rtěnky, rty budou po několika hodinách (řekněme tak po 4-6ti) mírně vysušené. Ale tak to už bychom chtěly od jedné tužky příliš. Určitě nevysušuje rty více, než jiné konturovací tužky, které používám a na rozdíl od leckterých rtěnek skutečně ty 4-6 hodin vydrží v perfektním stavu, a to i přes popíjení kávy a drobnou svačinu. Já po této době rty natřu balzámem na rty a až se vstřebá, opět aplikuji tužku.




 Krásné Velikonoce!!!

Lenka










Žádné komentáře:

Okomentovat