čtvrtek 9. března 2017

Barevná paletka Marionnaud

Tak tahle paletka byl vlastně takový pokusný kousek. Říkala jsem si, že bych chtěla nějakou paletku, ve které jsou odstíny různých barev a budu tak moci vyzkoušet i líčení v barvách, které mě dříve nelákaly. Objednala jsem ji na eshopu Marionnaud a stála tuším okolo 300,- Kč v povánočním výprodeji. Původní cena byla myslím 599,-, což vzhledem k obsahu, který tvoří 36 odstín očních stínů, 2 pudry, 2 konturovací pudry, 8 rtěnkových stínů, 4 krémové oční linky a 2 tvářenky není tak vsoká cena. Popravdě jsem měla obavy o kvalitu. Ale byla jsem velice mile překvapená...



Paletka mi přišla v pečlivě zabaleném balíčku, v krabici vyplněné polystyrenovou drtí. Papírový obal paletky má motiv hvězdiček, jak můžete vidět na fotografii výše. Do krabice byla vložená ještě v tenkém pěnovém obale.

Po jejím otevření na mě vykoukly tyhle krásné barvičky Hned jsem věděla, které vyzkouším jako první.
Součáastí paletky je mini cestovní paletka, která má velikost tak akurát na vložení do kabelky. Ve víčku je dostatečně velké zrcátko a uvnitř jsou dva aplikátory - nalíčit se s nimi si neumím představit, ale třeba je někdo použije.
Samotný obsah cestovní mini paletky si zvolíte sami zasunutím vámi zvolené kombinace kazetek s líčidly. Vše jde snadno vyndat z velké paletky a přendat do malé. Nikde nic nedrhne, nepřekáží. Tenhle systém se mi moc líbí. Pravda tedy je, že na eshopu bylo napsáno, že se jedná o magnetickou paletku (škoda, že ne), ale dodatečně se za chybu omluvili.
Níže můžete vidět fotografii zadní strany obalu, kde je vypsáno, co najdete uvnitř.
A teď něco k vlastnostem kosmetických produktů uvnitř paletky. 
Stíny na oči jsou snad včechny kromě třech lesklé, s třpytkami nebo shimmerem. To je trochu škoda. Mezi některými odstíny je minimální rozdíl, a tak například když použiji čtyři různé odstíny při stínování očí, vypadá to ve výsledku na dva. No ale vzhledem k ceně a na "osahání" barev.... A co mě překvapilo - mají s podkladovou bází docela slušnou výdrž. Mně bez báze déle než dvě hodiny nevydrží žádné stíny. Vše se mi hned slije do záhybu víčka. Takže báze je nutnost. Čekala jsem, že tyhle stíny nevydrží ani s ní. No a byla jsem příjemně překvapená. Bez problémů mi stíny vydrží celý den. Jen tedy u zelených a žlutých odstínů jsem si všimla, že jako by blednou během dne (hlavně ržová). Krásně se na oči nanášejí, hezky se stínují do sebe, ale musíte vybrat odstíny, u kterých barevný rozdíl větší, jak už jsem psala. Větší "nešvar" bych viděla v tom, že některé z třpytivějších odstínů práší při důkladném stínování trochu víc (tmavě růžová, tmavě fialová, světle zelená,třpyytivě černá), netýká se to ale všech barev a uprřímně, tohle prostě třpytkaté odstíny dělají. Je potřeba s tím počítat při líčení a buď oči nalíčit dříve než tvář, nebo si pomoci pudrem pod oči, který pak "smetete".
Zkoušela jsem také tvářenku, která má na mé pleti podobnou výdrž, jako tvářenky z drogerie. Vydrží tedy v menší míře celý den, ovšem tak, jako hned po nanesení, vypadá jen prvních pár hodin. Oba dva odstíny mají celkem nositelný odstín, ačkoliv v pánvičkách vypadají růůůůůůůůžově ;o))
Podobně jsou na tom i rtěnky Vydrží prostě podobně, jako jiné, které mám. Překvapil mě poměrně velké rozdíly v konzistenci - některé odstíny jsou velmi tuhé, jiné naopak překvapivě máslové. Výdrž je ale podobná. Některé odstíny jsou spíše lesk než rtěnka. Jediné, co jsem nezkoušela, jsou pudry a oční linky. Na ty se tedy chystám, ale ne a ne..... Na zafixování používám fixační transaprentní pudr a tyto dva odstíny neodpovídají mé barvě pleti. Nezkoušela jsem ani konturovací. No a linky nosím jen příležitostně a zatím na ně nedošlo. 

A tady už můžete vidět líčení s těmito očními stíny:
 
    

  
  Takhle vypadají stíny nanesené ráno kolem sedmé ve tři hodiny odpoledne. Barva světle růžová na celém víčku, ve vnitřním koutku bílá perleťová, v ohybu lehoučce tmavší růžová,  vystínováno do sebe. Zrovna ržové odstíny podle mě trochu bledly. Ale ještě po tolika hodinách je vidět, že je na oku mám. Čerstvá fotka po nalíčení je ta, kde mám na sobě tílko.
 Zkoušela jsem různé barevné varianty, ale jsem konzerva. Nejlépe se cítím v nude odstínech, případně růžové, fialkové. Zelená mě vůbec neoslovila, modrou ještě zvážím. Některé, pro mě divočejší, barvy mě ještě čekají. Recenzi jsem ale rozhodla napsat teď, protože stále ještě jsou k sehnání podobné paletky na různých eshopech s ksmetikou, ale také v kamenných prodejnách. A pokud si chcete vyzkoušet odvážnější barevné kreace, je tohle ideální věcička - chvíli zkoušíte, uvidíte, co vám opravdu sedne a v čem se cítíte a s klidem paletku dáte neteři či malé sestřenici na karnevalové líčení ;o) a pro sebe si koupíte vybrané odstíny v lepší kvalitě. Ty tři stovky, co jsme investovaly do pokusu, vás nemusí mrzet.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat