sobota 25. března 2017

Pupa Eyebrow Definition Cream


Krásné sobotní ráno!
Dnes jsem se rozhodla pro článek o pomádě na obočí od značky Pupa. Když jsem během jarně-zimní dovolené prcházela kolem značkové prodejny Pupa, nemohla jsem nevstoupit. A to jsem v březnu nakupovat nechtěla. Ale dochází mi má oblíbená řasenka na obočí od Essence, a tak jsem se rozhoda vyzkoušet nějaký produkt na obočí právě od Pupy. Koupila jsem si Eybrow Definition Cream.
Z nabídky odstínů jsem si vybrala 002, který je druhý nejsvětlejší. Jednička mi přišla pro skutečně světlé typy. S výběrem mi pomohla ochotná paní prodavačka.


Produkt je balený v malé, samozřejmě červené, papírové krabičce.
  
Uvnitř krabičky najdete kromě bytelného skleněného kelímku (který je opravdu povedený a možná i ten stál za výběrem právě pomády místo tužky nebo řasenky na obočí, ale tahat ho s sebou v kabelce by se mi nechtělo) s plastovým víčkem také praktický skládací štěteček na cesty, který je naprosto vyhovující pro aplikaci pomády. 

Práce s pomádou je snadná, konzistence je podle mě ideální ke svému účelu. Vyzkoušea jsem i přiložený štěteček a dá se bez problémů použít. Ani jsem při koupi nevěděla, že bude součástí balení.
Horší už je to s odstínem, který mi nesedí. V obale vypadá dobře, při zkoušce na hřbet ruky se mi také líbil, ale na obočí to není ono. Nesplnil moje očekávání na sto procent, i když jsem zjistila, že když ho dám jen trošku, opravdu obočí jen jemně zatónuju, dá se to. Více možná až nachytám trošku sluníčka, takhle se mi zdá tmavý. Nebo spíš moc s nádechem do bronzova... Zejména na některém umělém světle. Na denním je fajn. Takže při případném nákupu dobře vybírejte, protože já jsem si byla jistá, že volím správně!
Fotky na různém osvětlení - poslední je denní světlo. Fotky bohužel moc ostré nejsou, protože ostřit si foťákem na obličej, respektive na jeho konkrétní část, a nevidět se je pro mě stále ještě oříšek....



Protože výběr odstínu je jen a jen moje chyba, ale jinak není EDC od Pupa absolutně co vytknout, dávám plný počet bodů. Dobře se nanáší, vdrží bez problémů celý den, nerozmazává se - co víc si přát?
Hodnocení:💓💓💓💓💓 


V nejbližší době se můžete těšit na další recenze produktů značky Pupa Milano, protože když jsem do prodejny vešla, nevěděla jsem, co koupit dřív. A tak můj nákup tímto rozhodně nekončil. Můžete se těšit například na recenzi řasenky Vamp!, ale také na některé kousky z limitované edice Pink Muse, o které už jste jistě "něco slyšely", pokud se beauty blogům nevyhýbáte jako čert kříži. 

Přeji vám krásný první jarní víkend a budu ráda, když mi necháte komentář se zprávou, jakou máte zkušenost sse značkou Pupa právě vy. 




Žádné komentáře:

Okomentovat