středa 15. března 2017

Chilly Intima DELICATE gel pro intimní hygienu - recenze

Krásné dobré ráno přeji.
Dnes se podíváme na zoubek tomuto gelu na intimní hygienu.


Dlouhé roky jsem používala výhradně gel Lactacyd femina, který byl snad jedním z prvních, které se u nás daly koupit, ne-li vyloženě prvním volně prodejným gelem pro intimní hygienu. Gel CHilly jsem koupila poprvé malém balení do své cestovní taštičky s drogérií. A protože jsem byla spokojená, rozhodla jsem se vyzkoušet kromě zelené i růžovou variantu.
Zelený gel obsahuje mimo jiné mentol, kterého jsem se trošku obávala, ale žádné podráždění mi nezpůsobil. Protože mám ale v poslední době pokožku celkově více citlivou, rozhodla jsem se pro růžovou variantu, která je podle výrobce určná právě pro velmi citlivou pokožku a sliznici. A zdá se, že jsem vybrala dobře. Nedostavilo se žádné podráždění nebo jiné problémy. Oceňuji praktické balení s pumpičkou, které jsem si oblíbila už u Lactacydu.
Gel je příjemný, dobře se používá a má příjemnou vůni. Uvidím, jestli příště sáhnu zase po jiné variantě - celkem výrobce nabízí 5 různých variant gelů a také intimní ubrousky, které můžou přijít vhod na cestách.

Žádné komentáře:

Okomentovat