středa 22. března 2017

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) - recenze


V nedávné době jsem zde uveřejnila článek s recenzí na čistící gel z této řady produktů. Mé nadšení s gelu trvá (celá recenze ZDE). Jaké bylo moje potěšení, když jsem dostala také "krém" z této řady, konkrétně La Roche-Posay korekční obnovující péči proti nedokonalostem plet a stopám po akné.


 Ačkoliv moje pleť se jen pár dní do roka nepotýká s žádnou neplechou, nejsou moje problém natolik zásadní, abych sama krém vyhledala. Dostala jsem ho k svátku se skvělými doporučeními a "garancí spokojenosti". Shodou okolností zrovna v době, kdy byla pleť na mém obličeji neobvykle nedokonalá již delší dobu.
Krém má velice lehké složení podobné gelu, který se snadno roztírá, rychle vstřebává a nezanechává mastný film. I přes to zůstává pocit hydratované pleti.
Během prvních dnů žívání této péče v kombinaci s gelem ze stejné řady, se mi na pleti objevilo několik pupínků a zarudlých míst. Jednalo se však o velice krátkodobé záležitosti. Po dvou, třech dnech se stav mé pleti začal viditelně lepšit. Nyní, po necelých třech týdnech pravidelného používání po čištění pleti i jako podklad pod makeup, je moje pleť ve stavu, v jakém dlouho nebyla. Sem tam se objeví nějaký problém, jeho hojení je ale nesrovnatelně rychlejší a bezproblémovější, než obvykle. Nutno říci, že za tyto nedokonalosti může zejména moje přetrvávající a neodvyknutelné sahání na obličej.
Jedním z přínosů krému je také příjemné zmatnění pleti, které je skutečně viditelné. Hydratační účinky hodnotím také kladně, protože se mi péče osvědčila i jako podkladový krém pod makeup - ani po celém dni nemám pleť vysušenou nebo flekatou. Dokonce se mi zdá, že makeup nanesený na tento základ vydrží déle bez lesku.

Velikost balení je 30ml a cena okolo 300,- Kč. Cena, která není nikterak závratná v porovnání s účinky péče. 
Hodnocení: 💓💓💓💓💓

Detail popisků na krabičce (klikni pro zvětšení):

 

Žádné komentáře:

Okomentovat