pondělí 6. března 2017

Lancôme řasenka Hypnôse, kajalová tužka na oči a dvoufázový odličovač očních partií

Krásné pondělí všem! Že to není váš oblíbený den v týdnu? O důvod víct podívat se na jednu moc fajn kosmetickou záležitost ;)



Dnes vám přináším recenzi na trio produktů značky Lancôme, které se dá koupit ve zvýhodněném dárkovém balení. Já jsem dostala tuhle kouzelnou krabičku od manžela k svátku. 


A protože jsem zejména z řasenky nadšená, přináším recenzi asi po dvou týdnech používání. 
A hned jsem si ji oblíbila. Splňuje vše, co jsem od ní čekala. Fotky s touhle řasenkou:

Co týká ostatních dvou produktů - minibalení dvoufázového odličovače očí a kajalové tužky ta oči - tam jsem také spokojená. Odličovač je taková klasika - snadno se s ním dam odlíčit a neštípou mě po něm oči, což je velké plus. No a tužka je úžasná. Má krásnou jasnou stopu, není třeba tlačit nebo obtahovat, takže jsem si ji hned také oblíbila.
Na fotografii vidíte krásnou sytě černou stopu, vedle je vidět, že se dá tužka i hezky rozmazat. Prostě na linky "jak dělaná".
 Zrovna tužku na oči by mě asi nenapadlo koupit takhle drahou. A jsem moc ráda, že jsem ji vyzkoušela. Černé linky nosím málokdy, takže mi určitě chvíli vydrží.
No a na konec fotografie cedulky s českým popisem + obrázkový návodem. Výrobce myslel na všechno.
Jestli koupit nebo nekoupit? Za mě určitě ano. Řasenka řasy krásně nalíčí, zvýrazní, navíc za cenu řasenky získáte i dva testovací kousky navíc. Na řasách hezky drží; bežmolkuje a obtiskává se skutečně nejmíň ze všech řasenek, co jsem zkoušela. A momentálně se dá koupit na eshop ech dokonce za ještě nižší cenu okolo 650;- Kč.
Hodnocení: 💓💓💓💓💓


Žádné komentáře:

Okomentovat