pátek 24. března 2017

Vosky Yankee Candle, aneb od levandule k YC

Yankee Candle - taky už vás doběhly?
Mě teprve nedávno. Byly doby, kdy jsem byla svíčková a nebylo večera, kdy by nám doma neplápolal plamínek. Pak přišly děti a plamínky jsem omezila. Přeci jen - bezpečnost na prvním místě. Tím nemyslím jen oheň jako živel, ale také své pochybnosti o tom, jak dalece je či není bezpečné pro malé děti vdechovat vůni vonných svíček. Dokonce jsem zrušila i aromalampy, a to i přesto, že jsem používala výhradně kvalitní esenciální oleje. Přeci jen, sem tam se stalo, že se olej rozpálil víc, než by měl. 
Vůni v bytě nahradily snítky levandule, kterou jsem za bezdětna nemohla ani cítit. Ale, panečku, pro matku je takový kvalitní esenciální levandulový olej téměř všespásný. Pomáhá pro zklidnění dítěte v jakékoliv situaci, k dobrému usínání, při potření (ano, levanduli můžete téměř jistě i vy použít neředěnou na pokožku, i když malým dětem je lépe kápnout ji do nějakého jiného oleje, nejlépe zastudena lisovaného) natlučeného čela nebo kolene působí proti otoku..... V kombinaci s Tee Tree olejem odpuzuje hmyz a na vlastní kůži jsem se přesvědčila, že tato kombinace nevoní ani klíšťatům. Prostě levandulový olej pro každou matku. Ale to jsem odbočila. 
No zkrátka od urputného pálení svíček a lamp jsem se po pauze, kdy byt voněl leda tak levandulí nebo čajovníkem, jsem se dostala k Yankee Candle, respektive vosku. A tak jsem se bránila!
Na zkoušku jsem koupila dva vonné vosky do aromalampy. Vybrali jsme s kluky dvě svěží citronové vůně. 
 Hned po příchodu domů kluci vytáhli vlastnoručně vyrobenou aromalampu a museli jsme vosk vyzkoušet (ano, vidíte správně, že na fotkách už kousek jednoho vosku chybí). Voní skutečně krásně. Navíc se mi líbí i myšlenka míchání vlastních vůní pomocí nalámání různých druhů vosků do aromalampy. No a určitě vyzkouším také vložení vosku do šatníku, jak doporučuje výrobce.
Myslela jsem si, že mě tahle značka až tak nechytne. Ale opak je pravdou. Jsem z vosků nadšená a už si brousím zuby na svíčku na venkovní stolek, u které budeme v létě po večerech sedávat a užívat si krásného počasí a rodinné pohody. 

Hodnocení: 💓💓💓💓💓

Žádné komentáře:

Okomentovat