pátek 24. února 2017

Garnier denní a noční krém

Jak jsem už zmiňovala, mám smíšenou, citlivou pleť. Trápí mě suchá místa s tendecemi k šupinkování i přes pravidelný peeling, ale také mastné zóny, kde bojuji s leskem. Sem tam mě trápí i nějaké pupínky, černé tečky, zkrátka pleť nemám zdaleka ideální. 
Nemám ráda krémy, o jejichź nanesení vím ještě půl hodiny po akci. Upřednostňuji rychlé vstřebávání, ale s pocitem vláčné, hydratované pleti. 
Při jednom běžném nákupu drogerie mě zaujaly krémy od Garnier, a to konkrétně Garnier skin naturals essentials 24hodinový hydratační pleť pro suchou a citlivou pleť a Garnier skin naturals essentials regenerační noční krém pro všechny tipy pleti. 


Denní krém slibuje sjednocení pleti, zklidnění, hloubkovou hydrataci, a výživu, obsahuje vitamín E, bambucké máslo a výtažky z růže. Krém má lehkou konzistenci, dobře se nanáší a rychle se vstřebává. Zůstává příjemný, hydratovaný a zvláčněný pocit. Krém používám také před aplikací makeupu a jsem s ním spokojená. Jediné, co bych mu vytkla a za co ubírám jedno srdíčko je velice výrazná parfemace, na kterou jsem si musela chvíli zvykat. Hodnocení: 💓💓💓💓❤

Noční krém má podle výrobce pleť regenerovat, zvláčňovat, zjemňovat, hydratovat a vyživovat. Obsahuje obilné proteiny a přírovní olej. Má tužší konzistenci než denní krém, ale ne nějak hutnou. Nanáší se dobrě, hezky se vstřebá po jeho použití je cítit, že je vydatnější, než krém denní. Parfemace není tak výrazná, jako u denního krému, za což jsem ráda. Hodnocení: 💓💓💓💓💓

Když se podíváte na cenu, zjistíte, že se každý z nich dá koupit do 100,- Kč. Mojí pleti svědčí. Nezpozorovala jsem nějaké zhoršení při jejich používání v podobě vyrážky, výraznějších problémů. Pleť mám jemnou, hydratovanou a pružnou. Navíc mi denní krém vyhovuje jako podklad pod makeup, za což jsem ráda.
Pokud hledáte cenově přijatelné krémy, můžu tyto dva doporučit.

Žádné komentáře:

Okomentovat