středa 22. února 2017

Konturovací paletky - recenze

Krásný den všem!

Dnes jsem si pro vás připravila článek s recenzemi na tři konturovací paletky. 




Při konturování obličeje upřednostňuji pudrové produkty. I když je pravda, že pokud mě čeká dlouhý den, na zúžení nosu používám hned na makeup také tmavý korektor na hrany a světlý na střed nosu. Líčení tak déle vydrží a neošoupu si ho brýlemi ;o)
O čem dnešní recenze bude? 

Prvním produktem je konturovací trio (blush and bronze trio) od Avon. Právě jsem zjistila, že už se nejspíš neprodává jako trio, ale jen jako duo tady. Cena byla myslím okolo 300,- Kč. 
Uvnitř paletky najdete kruh rozdělený na třetiny, z nichž každá výseč patří jinému produktu. První část je vyplněná tmavým matným konturovacím pudrem. Odstín je myslím ke konturování použitelný pro široký okruh uživatelek. Stačí pořádně rozblendit. Druhá část patří tvářence v poněkud šťavnatém odstínu, který je na mě příliš výrazný, a tak jsem použila jen párkrát. No a třetím produktem je, zcela logicky, rozjasňovač. K tomu musím říci, že jsem jej používala ráda, byla jsem s ním spokojená, ovšem jen do doby, než jsem objevila krémový rozjasňovač od Makeup Revolution (viz dále). Třpytky, které mi do té doby připadaly jemné, jsou oproti MR veliké. 
Paletka má stejný obal jako některé oční stíny a pudry od Avon, a tak jsem si ji označila nálepkou 3 v 1 pro rychlejší orientaci mezi šminky. Často ji totiž beru s sebou jako cestovní, protože má praktické balení, které něco vydrží a uvnitř víčka najdete zrcátko dostatečně velké pro nalíčení jen s ním. Však je to na obale vidět, poškrábání se člověk nevyhne. Ověřila jsem, že obal vydrží i nějaký ten pád na zem. Pigmentace tvářenky je dobrá, konturovacího pudru o trochu slabší. Rozjasňovač se také dobře nanáší jak štětcem, tak případně prsty. Neměla jsem ani problém s tím, že bych měla třpytky naprášené v konturovacím pudru, z čehož jsem měla obavy.
Hodnocení: 💓💓💓❤❤
Jako druhou paletku zmíním Contour duo od Makeup Revolution, kterou jste mohli vidět v lednových Úlovcích. Uvnitř paletky naleznete konturovací matný pudr v trochu světlejším odstínu, než má Avon, a krémový rozjasňovač. Popravdě, čekala jsem pudrový, protože jsem z popisků eshopu, ve kterém jsem paletku objednávala, našla toto duo mezi pudrovými konturovacími paletkami. Nakonec jsem ale ráda, že jsem si ho objednala, protože rozjasňovač je úžasný! Dodá pleti jemný, nenápadný růžovo stříbrný lesk jen pod určitým dopadem světla, což jsem se snažila ukázat na druhé fotografii. Neobsahuje třpytky, ale jemný shimmer. Zezačátku jsem trošku bojovala s efektivním nanesením krémového rozjasňovaše na již hotové konturování a tvářenku, ale pomocí brzy jsem získala cvik a nanesu si trochu rozjasňovače aniž bych si setřela tvářenku. 
Konturovací pudr má velice dobrou pigmentaci. Napoprvé jsem se úplně lekla. I když jsem nabrala štetcem jen jemně a oklepala ho, na obličeji byla naprosto zřetelná stopa. Po konturovacím pudru od Avonu to byla veliká změna. Spíše mi ale nevyhovuje odstín, lépe mi sedí ten od Avon nebo pudry z poslední paletky. Každopádně rozjasňovač jsem si zamilovala a už jen kvůli němu stojí za to tuto paletku vyzkoušet. 
Koupit můžete ZDE v cestovní sadě za 199,- Kč. Štěteček jsem hned dala dětem na hraní, taštičku také. Není to můj šálek kávy.
Je škoda, že ve víčku není zrcátko a celkově obal není pevnější. Uvidím časem, jak zvládá cestování.
Vzhledem k dobré pigmentaci, nijak velké prášivosti a úžasnému rozjasňovači dávám tomuhle duu skoro plný počet. Přeci jen si myslím, že povedený produkt si zaslouží kvalitnější obal. 
Hodnocení: 💓💓💓💓❤

Swatche prvních dvou produktů:
konturovací pudr MR - rozjasňovač MR - Konturovací pudr Avon - rozjasňovač Avon - tvářenka Avon
tady pod jiným úhlem



No a nakonec jsem si nechala velkou konturovací paletu Ultra Pro HD Powder Contour od Makeup Revolution v odtínu Light Medium, která nabízí hned 8 světlých a tmavých odstínů konturovacích pudrů. Také ji mám teprve od ledna, ale zamilovala jsem se do ní. Myslím si, že paletka nabízí dostatečnou barevnou škálu, se kterou si vykonturuje obličej každá slečna či paní. Zakoupit můžete například ZDE, cena je 399,- Kč.
Jak můžete vidět na swatchi (vždy jedno přetření produktu a jedno přetření ruky), pudry jsou pěkně pigmentované a dobře se nanášejí. Odstíny jsem nanesla pěkně ve dvou řadách tak, jak jsou umístěné v paletce. Druhý odstín zleva v horní řadě je špatně vidět, protože se velice blíží barvě mé kůže na hřbetu ruky, třetí je na tom o trochu lépe. Pobavil mě swatch na výše uvedeném odkaze, protože tohle se mi ani přes několikeré přetření nepodařilo na mé bílé vnitřní straně předloktí vykouzlit nepodařilo. Tak se nenechte mýlit. 
Nejsvětlejší odstín vlevo nahoře používám na zvýraznění středu nosu, na bradu. Druhý světlý odstín, který je v paletce i na swatchi vpravo dole, je dožluta a někdy ho používám pod oči, když se mi nezdá nutné sahat po korektoru na zakrytí kruhů pod očima. Poslouží dobře. Na konturování pak používám nejvíce odstín ve spodní řadě hned vlevo pro střed kontury v kombinaci se světlejším pudrem na přechody, a to třetím zleva v horní řadě. Ačkoliv mají pudry pěknou pigmentaci a dobře se nanášejí, nejsou nijak zvlášť prášivé. Pokud chcete začít s konturování, můžu vám tuto paletku vřele doporučit, protože určitě najdete ten pravý odstín právě pro vás. Než získáte jistotu v tom, kam a jak na svůj obličej konturovací pudry nanést, určitě oceníte trochu světlejší odstíny, kterými případný přešlap nebude tak do očí bijící. Jedno srdíčko ubírám pouze (opět) za obal, který nepůsobí moc bytelně a také nemá uvnitř zrcátko, což je veliká škoda. 
Hodnocení 💓💓💓💓❤

Shrnutí: Celkově jsem překvapená kvalitou produktů Makeup Revolution, protože patří k těm levnějším. Přesto se  s nimi dobře pracuje, mají dobrou pigmentaci, na pleti jdou hezky rozblendit doztracena a také vydrží na tváři po celý den. Po konturování pleť pudruji fixačním pudrem a nemám s výdrží problém ani na mé smíšené pleti. Určitě vyzkouším další produkty této značky. 
Avon má sice krásný a pevný obal se zrcátkem, ale kvalita konturovacího tria není tak dobrá. Snad jen tvářenka má pěknou pigmentaci a na tváři více méně vydrží celý den. Já mám ale se ztrácením tvářenek problém obecně. Vzhledem k podobné ceně si myslím, že vyhrává MR. 

Na fotografiích níže vidíte konturování s velkou paletkou MR, tentokrát bez rozjasňovaše, protože jsem použila tvářenku se shimmerem. Fotografie zvětšíte kliknutím.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat