sobota 11. února 2017

Řasenky Maybelline New York - recenze


Dnes vám přináším recenzi na dvě řasenky od Maybelline New York, a to konkrétně Lash Sensational - Lash Multiplying Mascara pro dlouhé a plné řasy a  Lash Sensational Luscious With Oil Blend pro objem, hustotu a oddělení řas.



Obě řasenky mě zaujaly už před Vánocemi, ale odradila mě cena, která byla v DM drogerii okolo 250,- Kč za kus. A že bych nutně potřebovala řasenku se říct nedá (neumím mít načatou jen jednu, vždy jich mám víc najednou), takže z internetu jsem je objednávat nechtěla. Uznejte, není kombinace barev povedená?
Když jsem v lednu zavítala do DM, měly obě tyto řasenky v akci za 299,- Kč, a tak jsem neodolala a odnesla si je domů. 
Zásadní rozdíl mezi těmito dvěma kousky je především ve tvaru kartáčku, jak můžete vidět na obrázku na zadní straně obalu na fotce zde (klini pro světšení): 
Jak uvidíte na další fotografii, řasy mám krátké, rovné a světlé, k tomu zapadlé oči. No na líčení řas tragédie. Každopádně s oběma kartáčky se pracuje dobře. Oba jsou "plastové", nabírají odpovídající množství barvy, takže není třeba je složitě otírat o hrdlo řasenky. Na obou aplikátorech jsou zúžené konce, a tak se dostanete i k mrňavým řasám v koutcích oka. To hodnotím velice kladně. 
Mně se o něco lépe pracuje s kartáčkem černé řasenky, který je pravidelný, všechny štětinky kolem dokola má stejně dlouhé, zkracují se jen ve směru ke konci aplikátoru. Druhá řasenka má kartáček jednak pruhnutý, druhak na jedné straně aplikátoru jsou štětinky delší, na druhé kratší; po obou stranách se ke konci ještě zkracují. 

A teď už fotografie před a po (klikni pro zvětšení) - na pleti nemám žádný makeup ani pudr, jen denní krém. Omluvte "šilhání", koukala jsem na displej fotoaparátu, aby byla fotka k něčemu, a jak byl blízko, oči mi trochu ujíždějí. Snad se neleknete. 
Na další fotografii jsou řasy nalíčené jednou vrstvou řasenky. Pravé oko (na fotografii vlevo) je nalíčené řasenkou černou, levé oko řasenkou fialkovou. Jedna vrstva: 
Dvě vrstvy:
Nevím, jestli to také vidíte, ale nepatrný rozdíl mezi oběma řasenkami je. Mám je již nějakou dobu a poctivě je testuji a to, co napíšu dále, se mi potvrdilo. 
Zatímco černá řasenka (pravé oko) skutečně řasy pěkně oddělí, fialková mi na spodních udělala trochu paseku. Jasně, mohla jsem řasy rozdělit nějakým kartáčkem. Ale schválně jsem je nechala tak, jak jsem je nalíčila aplikátorem. 
Řasy nalíčené černou řasenkou jsou viditelně prodloužené, natočené a plnější.
Řasy nalíčené fialkovou řasenkou jsou také delší, natočené a hustší. A právě zahuštění je u této řasenky o něco výraznější.
Při aplikaci druhé vrstvy se rozdíly stírají. Řasy na obou očích jsou prodloužené, natočené a zahuštěné. S aplikací druhé vrstvy se řasy trochu slepily, proto já tyto řasenky dávám vždy jen v jedné vrstvě. Efekt je dostatečný a nemusím složitě rozdělovat řasy.

Na závěr musím napsat, že můj největší problém s řasenkami je ten, že se mi všechny po nějaké době ontisknou na spodní víčko. Tyto řasenky mi to ale dělají mnohem méně. A ačkoliv nejsou voděodolné a jedna z nich přímo v poposku napsáno, že jsou v ní pěstící oleje, vydrží mi neotisklá déle.
Obě řasenky slibují dlouhotrvající výdrž, kterou musím potvrdit. Na očích vydrží celý den. Dokonce jdou odlíčit hůř, než klasické nevoděodolné řasenky. Zároveň musím potvrdit, že oči nijak nedráždí - některé řasenky nesnesu, s některými mi sem tam slzí oči. Tyhle v testu obstály.

Závěr - můžu doporučit i pro ty z vás, které mají kratší rovné řasy jako já. Oba druhy kartáčků bezvadně poslouží. Řasy vám vydrží krásné po celý den. Jedno srdíčko strhávám za obtiskávání na spodní víčko, i když je znatelně mírnější, než u jiných drogérkových řasenek.

Hodnocení: 💓 💓 💓 💓 ❤

Žádné komentáře:

Okomentovat