pondělí 20. února 2017

Pěče o vlasy

Jak se dneska máte? Já se mám báječně, a protože jsem právě věnovala pár chvil péči o svou hřívu, inspirovalo mě to k napsání článku právě o olejích, které používám na vlasy. 



Mám husté, zdravé vlasy, kdysi dávno bývaly blond a v létě krásně prosvětlené od sluníčka. To "musím" v současnosti dohánět melírem, protože mi vlasy výrazně ztmavly. Zůstala mi však hustota a  dobrá kvalita. Vlasy jsou zdravé. Jediné, s čím se potýkám, jsou lámavé konečky. Na to ale maji, myslím, s ohledem na svou délku, nárok a já jim to promíjím. 
Šampóny střídám. Už několik let se mi nedaří najít ten pravý kousek, který by mi chvíli vydržel. Takže o šampónech někdy jindy. 
Také na masky na vlasy jsem lajdák, a protože jsou pěkné od přírody, péči flákám. Sem tam jim dopřeji domácí vlasovou masku, například z ohřátého medu a olivového oleje. To ale zejména po dovolené, kdy je mívám sušší. Není to příliš často, protože mám pak velký problém všechno z mé bujné kštice dokonale vymýt a je to fakt na dlouho. Ale jsou potom krásné. Když je navíc opláchnu vodou se šťávou z citronu, tak je to paráda. Nejlepší kondicionér!
Co však nevynechávám jsou oleje na konečky vlasů. A, aby nebyla nuda, ty také střídám. Používám Bio RAW kokosový olej od Pirity Vision nebo ochranný olej na vlasy Eleo od Oriflame. Kokosový olej asi všichni znáte. Krásně voní, umí zkrotit poletující vlasy, ale je potřeba nanést ho skutečně jen v malém množství a ke konečkům, aby vlasy nevypadaly mastně. Dá se použít asi tak tisíc dalších způsobů nejen při péči o pleť. Eleo olej také krásně voní. A i když je ta vůně taková "umělá", miluju jí! Tento olej se mi daří nanést v malém množství nejen na konečky, ale klidně na dolní třetinu délky vlasů, což vykouzlí hezky učesaný, uhlazený vzhled i při rozpuštěných bujných vlasech. A to vše bez dojmu umaštěných vlasů. 



I přes to, že s vlasy nemám problém a ačkoliv si žijí vlastním životem, musím potvrdit, že vliv olejů je viditelný a hmatatelný. Když jsem byla naposledy u své kadeřnice, sama si všimla a konstatovala, že stačilo zastříhnout skutečně jen kousek, a to spíše pro srovnání střihu, než kvůli roztřepeným konečkům. A z toho jednoznačně vyplývá, že jsem si vybrala dobře a tyto oleje vlasům svědčí. 
Určitě uděláte svým kadeřím dobře, pokud je budete opečovávat právě těmito produkty. Jak vidíte na lahvičce oleje od Oriflame, spotřeba je minimální a lahvička vám vystačí na dlouho. Nejlépe se olej nanáší na mírně vlhké vlasy. 
Chystám se vyzkoušet na konečky vlasů také arganový olej, o kterém jsem slyšela samou chválu. Určitě vám pak povím, jak se mi na vlasy osvědčil. 
Jinak oba dva oleje zmíněné v tomto článku získávají plný počet 💗💗💗💗💗

A tady už moje konečky: 


Jakou péči nad rámec šampónu a kondicionéru dopřáváte svým vlasům vy? Podělíte se o svoje tipy?

Žádné komentáře:

Okomentovat