neděle 26. února 2017

Úlovky - únor

Protože se únor blíží ke konci, dala jsem dohromady přehled únorových úlovků. Snad jsem tentokrát nic nezapomněla, jestli ano a bude to stát za to, najdete to v úlovcích příště. 

Bvlgari parfém, o kterém jsem již psala; makeup Estee Lauder Double Wear, o kterém zdcela jistě najdete na blogu článek v nejbližších dnech; Dermacol fixační pudr, na který jsem slyšela nejednu ódu a o kterém vám určitě také napíši.


Rtěnky Rimmel, Essence; balzám na rty Blistex, který na mě skutečně dojem neudělal. Rty se mi po něm vysušují, proto nedoporučuji. Báze pod oční stíny Artdeco - ano, ano, ano. Doporučila mi ji kamarádka a já nestíhám koukat, co všechno dokáže. Možná se o ní někdy rozepíšu víc. 
Lancôme odličovač, řasenka a tužka na oči, krásný dárek od manžela k svátku - zcela jistě se můžete těšit na článek.
 Tekutá rtěnka Sephora, o které jsem již psala v nákupním tipu zde.
 Jedna z mých vysněných tvářenek, nad kterou jsem se dlouho rozplývala. Článek bude!
 Slupovací maska na obličej od Avon Planet Spa - hezky pleť sjednotí, zjemní, stojí za zkoušku. Stála tuším 79 Kč, ale v aktuálním katalogu mají na některé výrobky z řady Planet Spa slevy, tak můžete ušetřit.
 Vánoční paletka od Marionnaud, kteoru jsem si koupila, abych vyzkoušela různé barevné kombinace. Kvalitou předčila má očekávání, proto se můžete těšit na samostatný článek. 
Arganový olej Oli-Oly, který mám teprve chvíli a zkouším. Pokud zaujme, těšte se na článek. 

To by, myslím, mohlo stačit. Co myslíte? 

Jaké nejnovější přírůstky máte vy? Nebo nad čím acháte a odoláváte pokušení? 










Žádné komentáře:

Okomentovat