úterý 14. února 2017

Tvářenky z drogerie - recenze


Jak už jsem zmínila v článku o tvářenkách ZDE, zatím jsem vyzkoušela jen levnější značky. A také jsem dosud téměř nepolíbená tvářenkami krémovými. 

Dnes vám přináším recenzi na dvě tvářenky, které můžete běžně koupit v drogeriích. Respektive na dvě tvářenky a jeden oční stín. Ano. Čtete správně. Jako tvářenku můžete s klidem použít také oční stín ve vyhovující barvě. 


Jedná se konkrétně o tvářenky Rimmel London Lasting Finish, odstín 120 Pink Rose, která stojí okolo 110,- Kč na internetu a o tvářenku Freedom Professional Pro Blush, odstín Banish, jejíž cena je poloviční. Poslední "tvářenkou" je oční stín od Essence Mono Eyshadow odstín 04 I´m blushing, který stojí kolem 35,- Kč. Chtěla jsem vyzkoušet prostě růžovou barvičku a tvářenka mě žádná nezaujala, za to stín ano. A pokud má barva vydržet na víčku, zvládne jistě i tvář. Můžete samy vyzkoušet.


Odstíny skutečných tvářenek, ačkoliv to tak na poslední fotografii nevypadá, jsou si dost podobné. Rozdíl je v shimmeru, který v sobě má tvářenka Rimmel, a který působí na fotografii ten rozdíl. Obě tvářenky jsem si zamilovala, protože tyto odstíny na mně vypadají přirozeně a dodávají mému obličeji zdravý a svěží vzhled. Oční stín je pastelově zářivě růžový s leskem.


Zleva: Freedom, Rimmel a Essence.


Fotka na přímém světle, aby vynikl lesk, barvy v reálu nejsou tak výrazné, trochu jsem přitlačila, protože mi přišlo, že na fotce nebudou vidět a opak je pravdou.


Oční stín jsem si kupovala opravdu spíše na vyzkoušení téhle barvy, která, jak jsem se přesvědčila, mně nesedí. Kamarádce ale selda úplně skvěle. Oproti tomu jí neseděla ani jedna tvářenka. Každopádně ve vlastnostech se všechny tři produkty docela shodují. Všechny tři jsou středně pigmentované, takže se nemusíte bát, že to hned prvním tahem štětce s tvářenkou přeženete. Dá se hezky navrstvit. S výdrží jsou na tom všechny tři produkty podobně - po několika hodinách se začnou ztrácet. Neznamená to, že je při odličování večer na tváři nenajdu, to ne. Ale tvář už není tak rozzářená, jako ráno. Nicméně s přihlédnutím k ceně a k odstínu, se kterým jsem u obou tvářenek nadmíru spokojená, si vystačím s tvářenkou v kabelce a oživením během dne.

Přiložený štěteček u tvářenky Rimmel k líčení nepoužívám, dávám přednost klasickému tvářenkovému štětci. Bohužel se mi právě u této tvářenky stává, že mi povrch ztuhne, uhladí se a nedá se nabrat na štětec. A to používám štětec s přírodními štětinami. A tak jednou za čas vezmu právě tento štěteček a pěkně s ním po tvářence zakroužím. Díky tomu, že je poměrně hrubý, povrch rozruší a tvářenka zase funguje. Popravdě - u značky Rimmel, přesto, že je "drogérková", bych to nečekala. S tvářenkou Freedom se mi tohle nestává. Nabírá se krásně, stále jako zanova. A právě tohle je důvodem, proč bych si nákup další Rimmel tvářenky rozmyslela, protože Freedom tvářenky udělají stejnou službu. Jsem jejich produkty příjemně překvapená.

A tady už vidíte výsledek - nenápadné, přirozené oživení tváří.
Líčení: make-up Estee Lauder DW, fixační pudr Dermacol, oční stíny Freedom, řasenka Maybelline Lash Sensational, řasenka na obočí Essence Make Me Brow, konturovací pudry z paletky Makeup Revolution Ultra Pro HD Fair a tvářenka Freedom. Odlesk, který je na fotce vidět je způsobený rozjasňovačem, tvářenka je matná. 

Hodnocení: 💓💓💓❤❤

Žádné komentáře:

Okomentovat