sobota 18. února 2017

Spotřebováno

Spotřebováno je další nová rubrika, ve které najdete minirecenze na produktu, které jsem vypotřebovala. V dnešním prvním článku najdete celkem třináct produktů.


Začnu u vůní, které mi došly ke konci roku:
1. Bvlgari EDP, která už se velice těžko shání, ale já jí děsně nutně potřebuji znovu. Vůně, kterou prostě miluju a už mám nový flakón - samostatná recenze v článku ZDE
2. Puma Urban Motion EDT - květinovo ovocná vůně
3. Perceive Dew od Avon, EDT - lehká květinová a ovocná vůně

Krémy:
4. Rosa Graf, Rosana Night Cream
5. Rosa Graf, Rosana Day Cream - jestli máte citlivou, smíšenou pleť, tak s těmito krémy neprohloupíte. Pleť po nich je hydratovaná a vyživená. Denní krém je lehčí, noční hutnější. 
6. Avon Nutra Effects - rozjasňující noční krém, který skutečně zanechá vláčnou a hydratovanou pleť.

7. Balea suchý šampon pro blond vlasy - jako poslední záchrana se osvědčil
8. Garnier micelární voda pro citlivou pokožku je jistě známá vám všem. Během chvilky s její pomocí z obličeje smyjete pudr, makeup, oční stíny, tužky, řasenky, zkrátka vše, co jste na něj ráno aplikovaly. Zůstane vám svěží, čistá pleť. Už mám další lahev a jen tak ji neopustím. 
9. Chilly Intima Fresh gel na intimní hygienu, se kterým jsem spokojená a určitě pořídím další.
10. Yves Rocher mangový sprchový gel, který tak krásně voněl a zanechával hebkou pokožku, že pouvažuji nad jeho další koupí. Určitě stojí za to. 
11. Rtěnka Rimmel Lasting Finish, odstín 70 Airy Fairy, která na rtech skutečně chvíli vydrží a hezky o ně pečuje. Už mám v kabelce další. 
12. Řasenka Miss Sporty Pump Up Extra Lash, která mi cvrnkla do nosu úplnou náhodou, za krásnou výprodejovou cenu 49,90. No uznejte, nemohla jsem jí tam nechat. Díky kartáčku, která má na každé straně jinak dlouhé štětinky, jsem si ji zamilovala rychle jsem běžela pro druhou. 
13. L´occitane krém na ruce. Určitě je znáte. A jestli ne, tak musíte poznat! Jsou úžasné! Vaše ruce budou s jejich péčí jako v bavlnce. Určitě se objeví v podrobnější recenzi. Můžete se těšit. 

No a to je pro dnešek vše. Budu ráda, když se podělíte o vaše zkušenosti právě s těmito kousky. 
Lenka



Žádné komentáře:

Okomentovat