pátek 3. února 2017

Produkty na úpravu obočí Catrice a Rimmel - recenze

Krásný den všem!

Rozhodla jsem se vložit svou první recenzi na produkty. Jsou jimi sety na úpravu obočí od Rimmel a Catrice.




Sety obou značek jsou baleny v plastových obalech. 



Rimmel Brow This Way paleta pro líčení obočí má klasické vyklápěcí otvírání, ve kterém vedle stínu a vosku najdete také oboustranný štěteček a kartáč na obočí. Pudrový stín na obočí má na mě tmavou barvu (mám dark brown), ale já jsem si paletku kupovala kvůli vosku, který mi sedí a vyhovuje. Nejsem zastáncem domalovávání perfektního hustého obočí a vystačím si s upravením toho, co mám, na což mi stačí pár lehkých tahů voskem a, přiznávám, jsem líná na pečlivé vykreslování stíny každý den. Každopádně stín je hezky pigmentovaný a práší minimálně. Vosk se také dobře nanáší, hezky se s ním obočí vytvaruje. 



Catrice Eye Brow Set má vyklápěcí víčko, pod kterým jsou uloženy pudrové stíny na obočí. Pod ním se nachází šuplíček, který schovává maličkou pinzetu a štěteček a kartáček na obočí. Mini pinzetou se skutečně nějaký neposedný chloupek dá vytrhnout. Catrice také narozdíl od Rimmel nabízí zrcátko schované ve víčku. Stíny jsou také dobře pigmentované, skoro nepráší. Jejich barvu jsem vybírala pečlivěji, světlejší, aby mi vyhovovala. O této sadě na obočí jsem hodně slyšela i četla, a tak jsem ji chtěla vyzkoušet. Mně osobně ale práškové stíny na obočí na denní líčení moc nevyhovují, jak jsem psala výše. Produkt je ale velice povedený, líbí se mi obal, pinzetka i zrcátko, takže na krátký výlet z domu sahám po tomto setu. Také ho ráda používám, pokud chci mít obočí precizněji nalíčené. 

I přes občasné přenášení v kabelce oba obaly drží, neotevírají se, jsou celkem bytelné. 
Přiloženými mini štětečky se obočí skutečně dá nalíčit, i když v domácích podmínkách sáhnu raději po dlouhém štětci. O něco lépe se mi pracuje s hustším štětečkem od Rimmel. Paletky už mám delší dobu a nenašla jsem na nich žádné významné mínus. Pokud si obočí ráno nalíčím těmito produkty, vydrží mi celý den. Znovu bych upravila při odchodu z práce, pokud bych se někam dále chystala.
Když přihlédnu k ceně, tak vychází oba sety podobně. Stojí okolo stovky. Catrice o torchu víc, ale dostanete také pinzetku a zrcátko. 


Stíny na ruce - zleva: Catrice tmavší stín, světlejší stín, Rimmel pudrový stín, vosk. Všehcny stíny jsou matné, ačkoliv se na fotografii jemné lesknou. Mají příjemný studený podtón. O něco lepší pigmentaci má Rimmel.

Na obočí používám ještě gelové řasenky na obočí od Essence, ale o těch někdy příště. 

Jak si upravujete obočí vy? Který je váš nejoblíbenější produkt? 

Hodnocení: 💓💓💓💓💓


Žádné komentáře:

Okomentovat